Ako schudnúť?


(jazminn) #1

Poraďte ako schudnúť. Brala som Herbalife a za mesiac som schudla 4 kg. Keď som ho dobrala, pokračovala som v diete tak, že ráno som jedla musli, desiata jogurt, normálny obed, a do druhého rána som jedla len jablká, pomaranče a vypila som 2 litre vody a za týždeň ani deko. Kde robím chybu? Alebo poraďte nejaké lieky.


(ja) #2

Podla mna je v prvom rade dolezity pohyb - ty tym, ze nic nejes len nutis telo robit si zasoby z tuku, co uz mas v tele, takze tadialto cesta nevedie. Skus si jedlo rozdelit na viacero mensich porcii, a najma zacni aspon trocha cvicit. Ja som schudla, hoci som si kludne dala nejake mini jedlo hoci aj o osmej vecer (zavisi od toho, kedy ides spat - ja chodievam neskoro), a vsade kam sa dalo som chodievala peso (40minut rano do prace, 40 minut z prace). Zabera to urcite viac, nez tabletky. Viem, ze cloveku sa nie vzdy chce hybat, ale mozem ti povedat, ze nic nie je lepsie ako poriadna prechadzka po dlhom dni v praci! Drzim palce!


(pišta) #3

Milá Ja, poviem Vám, problém obezity je problém dlhodobejší. Tak ako sa nedá stĺstnuť za mesiac, tak sa za mesiac ani zhodiť nedá. Najskôr si musíte uvedomiť, čo chcete do budúcna. Pribrať - to je najjednoduchšie a životu najnebezpečnejšie. Udržať si súčasný stav - to je tiež zložité a tiež nebezpečné. Zhodiť- veľmi zložité, ale kvalite života prospešné. Nebudete mi veriť, ale ako prišlo, tak aj musí odísť, pokiaľ prichádzalo dlho, aj dlhšie bude odchádzať. Skúste sa v kľude sústrediť na svoje vnútro - duševné. Prečo som nabrala, ako sa to fyzicky realizuje, potláčam jedlom stres, je to môj návyk (ako droga - závislosť), mám nejaké zdravotné problémy spôsobujúce tento stav, som neaktívna myslením aj pohybovo? Je to veľa odázok, ale ak chcete stav zmeniť k lepšiemu, je nutné nájsť pravdivú odpoveď - vo svojom vnútri. V dnešnom svete sa dosť zložito hľadá akákoľvek príčina niečoho negatívneho, pretože to, čo bolo kedysi zakázané, dnes to najviac chutí (nemyslím tým len stravovanie) a tak sa ťažko rozlišuje dobré od zlého. Práve ne tom sa stavia súčasný konzum všeobecne. Pokiaľ je tu k Vašej nadváhe aj genetická predispozícia, treba si povšimnúť, že na podobnú postavu sa viaže aj podobná povaha, teda aj aktivita - metabolizmus. Rieka musí tiecť, ak sa dostane voda do mŕtveho ramena, pokazí sa. Preto, ak sa Vám podarí rozviazať tento uzol (nehovorme o karme), nech sa páči, toľko prostriedkov na chudnutie v lekárňach, čo srdce ráči, lepšie budú asi tie na prírodnej báze, veľa telesného aj duchovného pohybu a hlavne (bez urážky) Nežrať! Ak som sa Vás nevhodne dotkol (nepoznám Váš príbeh detailne), prepáčte, neberte to osobne.


(iveta75) #4

Ahoj, skús vynechať tuky, cukry a všetko, čo obsahuje múku.


(Nikky) #5

Pánečku, len nevynechávaj všetky cukry, tuky a múčne jedlá. Extrémy nepomôžu. Ak vynecháš tuky, ohrozíš látkovú výmenu v organizme a celkovo svoje zdravie. Rozlišuj, tuky sú rastlinné i živočíšne. Tie rastlinné pokojne jedz, sú nevyhnutné pre zdravie. A bez príjmu cukru by si tiež zdraviu nepomohla. Iveta75 asi myslela sladkosti a biely cukor. To je už iná reč. Ten link od Maťi je dobrý. Ja to skúšam a mám dole 3 kg za dva týždne. A pritom odborníci hovoria, že najlepšie je schudnúť max. 2 kg mesačne, aby nenastal jojo efekt.


(Best) #6

Nikky má pravdu. Je dobré si niečo najprv prečítať a až sa tak pustiť do chudnutia.Skôr regulovať príjem niektorých potravín, než ich úplne vynechať


(stark) #7

Nerobíš nikde chybu. Uvedom si, že chudnutie je proces, keď príjem energie musí byť nižší ako výdaj. Takéto obdobia “kríz” sú bežné. treba vydržať a pokračovať


(Oxana) #8

Ahojte všetci, ja preferujem zdravú stravu, viem, že treba dodržiavať pitný režim min. 2l tekutín denne, príjem potravy nesmie prevýšiť výdaj, tj. menej jesť a veľa pohybu. Sladkosti nejem takmer vôbec okrem sušeného ovocia, žiadne vysmážané jedlá. Jem grahamové pečivo aj to len obmedzene. Nízkotučné syry, kuracie mäso, zeleninu, sóju, tofu, ovocie jem len do 15 hod. kvôli cukru. A každý deň si zacvičím na steperi, fit lopte, švihadlo … hlavne treba jesť aspoň 5x denne. Zdravú vyváženú stravu. Žiadna hladovka!


(Helena) #9

Neviem tiez, kde robim chybu, zijem v zahranici, do roboty i z roboty mam 45 minut riadnej chodze do kopca, rano si dam grahamovy chlieb, 2 hrianky z avokadom, vacsinou potom obed co varim vsetkym a kavu, nieco sladke musim k nej a tak daky jogurt alebo hrianku s maslom a syr feta a nic viac a neschudnem ani deko, nechapem a vazim nad 100 kila, velmi vela poradte mi prosim.


(Inga) #10

Ahoj, nie je dobré stále dokola jesť to isté, skús veľa zeleniny ako napr. šaláty, kapustu a podobne. Avokádo je veľmi sýte a obsahuje veľa tukov, pečivo je tiež veľmi kalorické, tvoja strava, ktorú opisuješ je možná naoko zdravá, ale ak chceš chudnúť, koľko kalórií príde dnu, viac musí ísť von.


(gima) #11

Nezabudajte na svalovu hmotu, ktora pravidelnou zatazou, chodzou do kopca, rastie a to tiez nieco zavazi. Taktiez hustota vasich kosti moze ovplyvnit cisla na vahe. Pokial robite maximum pre zdravie a kondiciu, zbytocne sa trapite.


(Mata) #12

Myslim si, ze denne cvicenia min. 30 pomozu ku schudnutiu a tiez strava je dolezita, treba vylucit cukry a zivocisne tuky, ktore spospobuju infarkt ako maso, mliecne vyrobky! Tiez vylucit carbohydraty je dolezite k znizeniu vahy ako ryza, pasta a biely chlieb! Ak ryzu mate radi, tak treba kupit basmati ryzu, ktoru treba namocit hodinu do vody, aby ste sa zbavili co najviac carbohydratov - skrobov a potom vo vriacej vode uvarit ako pastu a zakryt - uparit ju. Ak chcete vylucit carbohydraty, tak namiesto si mozte dat nahradu organicku quinou, ktoru najdete v organickom obchode so zdravou vyzivou, je to dobra nahrada namiesto carbohydratov. Treba menej solit, vela vody pit a ovocne salaty a zeleniny, ktoru si mozte spravit na viacero sposobov, aby ste ju mali chutnu je to jednoduche, len trocha casu na to a fantazie! Vela stastia vsetkym, ktori sa pokusaju schudnut!