Antidepresiva-pribera sa z nich?


(Lenka1985) #1

Zdravim :slight_smile: Chcela by som sa opytat, ci sa pribera z antidepresiv…Brala som rok a pol paretin pribrala som po nom ale bolo mi skvele… No potom ked som ho vyradila som schudla znova…Ale popravde mala som vacsiu chut do jedla ak som ho brala…Moze to byt tym jedlom, alebo sa z antidepresiv fakt pribera?


(rominik2) #2

ako z antidepresiv ako takych asi ani nie ale skor to ze podporuju chut do jedla takze sa vypapakas :slight_smile: ale z liekov ako takych si nemyslim.aj antikoncepcia tak na niekoho posobi


(sofininsof) #3

Ja si zasa myslím že áno priberá sa z nich lebo určite sú lieky ktoré vyvolávajú väčšiu chuť na jedlo ale toto môže byť aj samotnými liekmi hlavne keď sú silné antidepresíva.Takže potom by som skúsila aj niečo na urýchlenie metabolizmu prípadne masáže aby sa zrýchlil metabolizmus


(barbien) #4

jasne ze sa pribera lebo viem ze som sa stretla s dvomi detmi ktore mali nejake problemy a brali take lieky tak boli trosku pri sebe a ich babka mi hovorila ze to je z toho a to je este mlady organizmus na dospeleho to moze posobit este horsie neviem


(miranda) #5

Myslím že tak isto ako baby hovorili že asi sa priberá, ale záleží od typu organizmu, od spaľovania, ako pracuje metabolizmus lebo každé lieky pôsobia inak na rôznych ľudí.Takže poraď s s lekárom možno o zmene alebo o inej alternatíve ak máš pocit že priberáš z liekov


(milusatko) #6

môže to byť že ľudia sú apatickejší menej majú chuť sa hýbať a potom priberajú aj z nedostatku pohybu.všetkos polu súvisí a najlepšie poradí lekár :slight_smile:


(bosoreca) #7

presne tak ale to vsetko so vsetkym suvisi je to vsetkym pribera sa aj z tabletiek urcite


(veroniqc31) #8

lepšie veci riešiť inak ako takymito liekmi. to pribratie/chudnutie by bol asi najmenší problém