Cvičenie + normálna strava


(brunett) #1

Chcem sa opýtať, či sa dá schudnúť, ak cvičím každý druhý deň na trenažéri cca 30 min., ale stravu som nezmenila. A za aký čas sa mi podarí zhodiť pár kíl? Máte niekto skúsenosť? Uvítam aj vaše rady.


(Anna) #2

Mám kamarátku, ktorá pri delenej strave schudla najlepšie.


(mata) #3

Podla toho co lubis jest! Vyluc sladkosti a daj si ovocie namiesto sladkeho a nejedz uz po 5 hodine iba ovocie ak si hladna! Ja si myslim, ze schudnes ale nie rychlo, vysledok sa moze ukazat po 3 mesiacoch a skor sa ti vyformuje telo, nohy a boky! Vela stastia. Ak chces schudnut, vyluc maso a carbohydraty ako su pasta, ryza a chleba a namiesto toho si daj organicku quinou namiesto ryze ako nahrada carbohydratov a vela zeleniny a jedz iba morcacinu! Vela stastia!


(Mery) #4

Ahoj, jednoduchý výpočet - zrátaj si, koľko kalórií spáliš na trenažéri, vynásob to počtom cvičení za určité obdobie a vydel číslom 5, to je priemer kalórií na gram. Je to čisto neprofesionálny výpočet, uvediem príklad: Ak vychádzame z toho, že priemerný človek spáli 100 kalórií (kcal) každých 1, 5 km chôdze, tak za 30 minúť (nech klusáš na trenažéri 6 km / h, za pol hodinu máš 3 km, to je 200 kalórií). Každý druhý deň za mesiac je 200 x 15 = 3000 kalórií. Na hmotnosť to prepočítame 3000 / 5 = 600 gramov. Za mesiac schudneš veľmi približne asi 600 gramov.

Tých 5 kalórií na gram je zaužívané pri odhadoch, presne je to tuk 9, cukor a bielkoviny 4, alkohol 7.

Vynechaním jednej večere do týždňa schudneš viac, ako týmto športom, nechcem nikoho odhovárať od večere alebo športu, športovať treba, lebo inak sa nenaštartuje metabolizmus, ale aj tak najviac spotrebuje bazálny metabolizmus človeka a najviac schudneme tak, že uberieme kalorický príjem.