Hladam si vazny vztah

Som 35ročna slobodna VŠ, byvam v Bratislave, som vsak z vychodneho SLovenska, pracujem ako opatrovatelka v Rakusku. Hladam slobodneho cestneho muza, ktory to mysli vazne, chcel by si zalozit rodinu a zit krasny rodinny zivot. Ked to tak citis, ze ta prave hladam, ozvi sa mi mailom.

Bonita uvadza svoju mailovu adresu: bonita342@atlas.sk. vdaka

To si každý druhý deň budeš tu dávať inzerát pod iným menom? Toto nie je správna stránka na zoznamku.

Pre xyz
Bonita si dava inzerat do rubriky Hladam si vazny vzťah. Je to spravna stranka na zoznamku, aj ja som sa takto zoznamila s mojim Stevkom a sme spolu uz 2 roky. Bonita, drzim ti palce. Karin

Ahoj, skús normálne internetové zoznamky. Myslím si že veľa mužov tieto diskusné fóra nečíta, teda 80% je tu žien. Na internete máš kopu zoznamiek. Môžeš skúsiť aj nejaké aplikácie.


Moto: Pokiaľ chceš niečo dosiahnuť musíš tvrdo pracovať. Som profesionál na grafické práce napr. www.ocity.net a fitnes stravu. Pokiaľ potrebuje niekto pomôcť napíšte.

To tuto hľadáš známosť? Toto je fórum o zdraví a nie zoznamka. Mala by si niekde inde hľadať!

  • veľa šťastie, snáď sa ti podarí nejakú spriazenú dušu nájsť!

Nie som si ista, ci na takomto fore niekoho schopne najdes. Skor skus nejake lepsie zoznamky!

tiez nechapem co tu chce najst :slight_smile:

Prosim ta, vazny vztah nenajdes urcite tu!!..Radsej niekde inde hladaj!!

Najlepšie je hľadať ho vonku, mimo internet :slight_smile:

len to tiez nie je med lizat :frowning:

Jamilia,

presne tak ako si napisala len teraz je trendy hladat na nete a pomaly mat vztah iba cez internet lebo mlady sa teraz nevedia porozpravat z oci do oci :-/ :-(…Je to smutne ale je to tak!

v tomto mas uplnu pravdu!!! mlady nic ine nevedia, len tukat bud do mobilu alebo do pocitaca :frowning:

//je to taka doba, co s tym no//

Pozlata,

viem co pisem, kedze poznam vela takych ludi, co si chcu najst vztah ale jednoducho nic pre to nerobia…