Hladam si vazny vztah

(Bonita) #1

Som 35ročna slobodna VŠ, byvam v Bratislave, som vsak z vychodneho SLovenska, pracujem ako opatrovatelka v Rakusku. Hladam slobodneho cestneho muza, ktory to mysli vazne, chcel by si zalozit rodinu a zit krasny rodinny zivot. Ked to tak citis, ze ta prave hladam, ozvi sa mi mailom.

(Bonita) #2

Bonita uvadza svoju mailovu adresu: bonita342@atlas.sk. vdaka

(xyz) #3

To si každý druhý deň budeš tu dávať inzerát pod iným menom? Toto nie je správna stránka na zoznamku.

(Karin) #4

Pre xyz
Bonita si dava inzerat do rubriky Hladam si vazny vzťah. Je to spravna stranka na zoznamku, aj ja som sa takto zoznamila s mojim Stevkom a sme spolu uz 2 roky. Bonita, drzim ti palce. Karin

(panpulon) #5

Ahoj, skús normálne internetové zoznamky. Myslím si že veľa mužov tieto diskusné fóra nečíta, teda 80% je tu žien. Na internete máš kopu zoznamiek. Môžeš skúsiť aj nejaké aplikácie.

Moto: Pokiaľ chceš niečo dosiahnuť musíš tvrdo pracovať. Som profesionál na grafické práce napr. www.ocity.net a fitnes stravu. Pokiaľ potrebuje niekto pomôcť napíšte.

(radiss) #6

To tuto hľadáš známosť? Toto je fórum o zdraví a nie zoznamka. Mala by si niekde inde hľadať!

(alexandriska) #7
  • veľa šťastie, snáď sa ti podarí nejakú spriazenú dušu nájsť!

(bekka) #8

Nie som si ista, ci na takomto fore niekoho schopne najdes. Skor skus nejake lepsie zoznamky!

(renosiac) #9

tiez nechapem co tu chce najst :slight_smile:

(Arula) #10

Prosim ta, vazny vztah nenajdes urcite tu!!..Radsej niekde inde hladaj!!

(jamilia) #11

Najlepšie je hľadať ho vonku, mimo internet :slight_smile:

(bridal) #12

len to tiez nie je med lizat :frowning:

(Arula) #13

Jamilia,

presne tak ako si napisala len teraz je trendy hladat na nete a pomaly mat vztah iba cez internet lebo mlady sa teraz nevedia porozpravat z oci do oci :-/ :-(…Je to smutne ale je to tak!

(pozlata) #14

v tomto mas uplnu pravdu!!! mlady nic ine nevedia, len tukat bud do mobilu alebo do pocitaca :frowning: