Malachov - Totálna očista tela

Prosím vás, vie mi niekto poradiť, ako sa dostať k tejto knihe? Ďakujem.

Dobrý deň / Ahojte, práve študujem knihu od Malachova - Totálna očista tela. Je to veľmi zaujímavé. Prosím, mohli by ste napísať viac informácií, ak ste niečo z toho už skúšali? Chcem ísť do toho, ale trochu sa aj bojím, preto by som ocenila každú skúsenosť / čo sa Vám osvedčilo a aký to malo vplyv na zdravie z dlh. hľadiska /. Ďakujem. Milla

Odskusal som na vlastnej kozi co je to hladovka. Kto ma pevnu volu, je to prenho prechadzka Rajskou zahradou. Telo ma taku schopnost, ze sa dokaze liecit samo. Zacal som hladovku po nedeli a vydrzal som 25 dni. Prve dni boli hotovym utrpenim, ak budete mat zaujem mam podrobne opisany kazdy den. Kazdemu mozem doporucit, ze hladovka je najlepsi lekar, je to bomba pre Vase zdravie. Skuste a budete v siedmom nebi, ale to musite skusit, aby ste vedeli ako chuti siedme nebo. Prajem pevnu volu, aby ste vedeli ako chutna siedme nebo. Marian

Co stoji tato knizka? Da sa niekde aj pozicat? Bola som chora a nechutilo mi jest. Ked som sa z toho dostala, moc ma jedlo nelakalo. Mala som aj strach, ze si zas pokazim zaludok. Jedla som malo a citila som sa super. Takze si viem predstavit, ake super to moze byt po uplnej ociste tela. Preto by ma to velmi zaujimalo.
Dakujem.

Ja každý rok mam totalnu hladovku pijem len vodu, je to absolutná bomba telo je ako vymenené, každý deň mate pocit, akoby ste rástol. Kto to neskusil, myslí si, že táram, ale je to najlacnejší lekár a povedal by som aj najlepší. Ja po každej 40 dňovej diete držím prechod na stravu asi 5 dni a potom si znova dožičím, husku, kačku klobásku. Ked začinam s dietou mam 115 kg a po 40 dňoch mam 85 kg. Behom roka sa vykrmim zas na take male prasiatko 115 kg. Kto neskusí neveri? Marian

Dobrý deň, mám podozrenie, že mám tráviaci trakt napadnutý plesňami. Dokážem hladovkou vyliečiť aj tento problém? Je vhodná pri hladovke Glauberova soľ? Ďakujem.