Na brehu umelého jazera Veľký Draždiak v bratislavskej Petržalke pokračuje výstavba nového rehabilitačného a diagnostického strediska vrcholového športu.
Dobrý deň, vzhľadom na to, že bývam neďaleko stavby, zaujímalo by ma, kedy sa stavba dokončí, termín konca augusta tohto roka nie je reálny, práce sa totiž nedávno zastavili, buldozéry odtiahli a robotníkov tam niet. Po zasklení hrubej stavby sa nepracuje. Ďakujem.
rada by som získala nejaké informácie ohľadne zamestnania v rehabilitačnom stredisku na administratívnu/manažerskú pozíciu. Prosím o informáciu, kde by bolo možné zaslať životopis, prípadne koho kontaktovať.
Dobrý deň. Oslovilo ma Vaše rehabilitačné centrum pre športovcov, preto by som sa touto cestou chcela informovať, či Vaše zdravotnícke zariadenie ponúka pracovné miesta na pracovnú pozíciu fyzioterapeut. Som študentka posledného ročníka Lekárskej fakulty Univerzity Kamenského v Bratislave v študijnom odbore fyzioterapia. Plánovaný termín ukončenia štúdia je jún 2009, kedy mi bude udelený akademický titul Mgr. fyzioterapie. Už počas štúdia sa mi podarilo nadobudnúť praktické skúsenosti, ktoré by som chcela ďalej rozvíjať.Za Vašu skorú odpoveď vopred ďakujem, nakoľko mam o tuto pozíciu vážny záujem. S pozdravom Mária Kráľová
mám vážny záujem o prácu v administratíve,na recepcii, ako operátor prípadne podobnej profesii vo vašom rehabilitačnom cenre.Mám prax ako administratívna pracovníčka.
Dobry den mala by som zájem o pracu vo vasom rehab. centre ako maser,fyzioterapeut.Mam SZS v odbore maser a VOS v odbore diplomovany fyzioterapeut. Za skoru odpoved vopred dakujem
Dobrý deň, veľmi ma zaujal váš článok a preto by som sa chcela informovať, že či máte ešte voľné miesto v pozícii diplomovaný fyzioterapeut.vopred ďAKUJEM