Opatrovateľský kurz

Ahojte, viete mi niekto poradiť kde by sa dal absolvovať opatrovateľský kurz v Prešove alebo Košiciach? Ale tak aby trval čo najkratšie a aby bol čo najlacnejší. Ďakujem Martina

Neviem ,či ti teraz dobre poradím " viem to len z počutia " Až si nezamestnaná ,tak by sa mal dať spraviť zadarmo ako rekvalifikačný kurz na úrade práce je to okolo 220 hodín. Ináč vraj stojí približne 330 € Alebo viac okolo 390€

vsade to trva rovnako dlho. dlzka kurzu je dana prislusnymi smernicami a je jednou z podmienok na udelenie akreditacie pre firmu, ktora kurzy bude realizovat. v Ke je ich viacero. treba googlit. cena je okolo 330 €

Lesia vidíš , ako študujem ? Pomaly budem už len malý laik ! Jedna mozgová príhoda v rodine a od zdravotných , sociálnych tém prejdem už na právne ! ( Dúfam ,že to nehrozí ! ) :slight_smile: Aj do ceny som sa trafila. Len neviem , či cena kurzu nie je rozlíšená na to , či sa jedná len o opatrovateľskú službu na Slovensku alebo a v štátoch Európskej únie.

Lesia ! Ja len ,že mamina sa dočkala lekárky a berie ATB. Má zápal priedušiek. Nemusela mať keby p. MUDr. dorazila už 23.12. No , ale mamine som vysvetlila , že najlepšie by bolo, keby sedela , aby nám nedostala zápal pľúc a ona už sedí aj v kresle !!! Zmena k lepšiemu o 360 stupňov. U psychiatra sme neboli ,ale predpísala jej obvodná ukludňujúce tabletky a zatiaľ je všetko ok . :slight_smile: Až tak , že každé ráno si niečo iné vymyslí na sestru a otca a pripomína mi tú imobilnú starkú z filmu Slunce,seno,jahody. Napr. Dnes ráno o 03.00 zistili,že nemá zuby. Nevyspatí a strapatí po štyroch liezli popod posteľ a hľadali zuby ! Mamina sa usmievala a evidentne zabávala na obidvoch !No a zuby ukrývala pod vankúšom. No čudnú motiváciu si zvolila , ale nech je akákoľvek ,len nech je jej lepšie ! :slight_smile: A prajem Ti šťastný Nový rok 2010 a veľa ,veľa pracovných a osobných úspechov !!!