Potrebujem radu myslím si, že mám Aspengera

Dobrý deň chcel by som sa poradiť. Predovšetkým prosím nevšímajte si gramatické chyby. Ako začať tak volám sa Paťo mám 22 rokov študujem na vysokej škole Elektrotechnickú fakultu odbor digitálne technológie toľko k predstavovaniu.

Ak chcem písať v súvislostiach musím zájsť mierne do minulosti už od malička ma považovali za čudáka deti sa my v škole smialy a vlastne som nikdy neprišiel na dôvod prečo to pretrváva do dnes.

Musím ale priznať, že trocha som im na to aj dával dôvod nakoľko ma ako dieťa strašne zaujali počítače venoval som sa im aj 6-8 hodín denne ešte počas základnej školy. Ak sme mali v škole na telesnej výchove hrali aj nejaký šport hlavne skupinový ako futbal alebo basketbal nikdy som nevedel spolupracovať s týmom ale tak objetívne musí sa mi uznať, že sledovať 10 ľudí ako okolo teba behajú a pritom sa sústrediť na chytanie alebo kopanie do lopty nieje prave jednoduche teda aspon ja som nikdy nevedel a ani neviem čo pri takejto hre skôr.

Ďalej bol pre mňa celkom problém sa rozprávať s ľudmi s iných tried jednoducho ľudí ktorých som nepoznal, nikdy som nevedel o čom sa s nimio baviť ak som aj vyvinul snahu zvečša to skončilo tak, že na mňa v lepšiom prípade pozerali akokeby som povedal neviem čo v horšom si začali zo mňa robiť srandu možno im vadilo, že som sa im nedokázal pozrieť do očí neviem nakoľko ma už nato dosť ľudí upozornilo nielen s rodiny ale aj tých pár kamošov čo som si dokázal za základnú a strednú školu nájsť.

K škole nebol som bohvie aký študent tak učil som sa naspamäť ak som už musel. Chodil som po psychológoch počaš ZŠ a SŠ diagnostikovali mi ADHD - to je porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou bral som nejaké tabletky pretože podľa vyšetrení s EEG mi hrozili epileptické záchvaty nijake som nedostal nikdy.