Silné krvácanie pri menštruácii

gynekológia

(iveta) #1

Chcem sa spýtať: Mala som strašne silnú a dlhú menštruáciu a tak mi gynekolog predpísal antikoncepciu YAZ. Beriem ju už týždeň. Nič necítim. Akoby som nič nebrala. Nebolí ma hlava, nie je mi na vracanie, ale prekvapuje ma, že ma ani prsia nebolia. Myslela som, že vďaka hormónom ma bolieť budú. Ale nič. Je to v poriadku? Jediný problém je, že pred tabletami som tak silno krvácala 4 dni a potom ďaľších 6 už nie tak veľmi. Ale teraz už 7. deň je silná. Je to normálne? Bojím sa, či si neublížim.


(Kaja) #2

Ahoj! Aj ja som beriem tuto antikonc. Mne menstruacia skoncila normalne. Ale prsia ma dost boleli uz od druhej tablety. Po pol roku ma uz nebolia. Mozno to chce cas. Ale ja som mala skor psychicky problem v tom, ze som neverila, ze som na 100% chranena. Mala som podvedomy strach. A mam ho doteraz.


(Klaudia) #3

Ja beriem YAZ a som s nimi spokojna, s menstruaciou problem nemam, aj sa mi trochu upravilo krvacanie, len pred menzesom ma trosku pobolievaju prsniky, ale to bude hormonalnymi zmenami.