I keď ľudia nakupujú darčeky na Valentína aj na poslednú chvíľu, tento
rok sa opäť o čosi viac ukazuje, že zamilovaní myslia na obdarovávanie
aj trocha skôr. „Predaje ukazujú, že Slováci začali riešiť Valentína aj
2-3 týždne vopred,“ potvrdzuje PR a marketing manažér ZľavaDňa Peter Blažečka.
Minuloročný záujem zákazníkov o valentínske darčeky na portáli ukázal,
že viedli večere a za nimi boli privátne vstupy do wellness. Tento rok
sa niesol v podobnom duchu. „Najpopulárnejšie sú stále romantické večere, avšak tento rok
vzrástol predaj vstupov do wellness centier. Napríklad vstup do privátneho deluxe spa v hoteli Arcadia sa nám
takmer okamžite vypredal,“
doplnil Blažečka.
Predaje podľa čísel ZľavaDňa medziročne rástli o 10 až 30%, a to aj
napriek rastúcej cene. „Ceny vzrástli v priemere o 10%, avšak na
predajoch sa to negatívne neodrazilo. Práve naopak. Výborne sa
predávali viacchodové večere a vstupy do privátnych wellness centier,
ktoré sú drahšie,“
upresňuje Blažečka.
Medzi najpopulárnejšími reštauráciami na romantický večer v Bratislave
boli Restaurant Parlament či reštaurácia hotela Apollo alebo Hradná
hviezda. Tradične zaujímavé sú aj pobyty v kaštieľoch, ktoré sa pred
Valentínom predávajú výborne. Zaujímavými valentínskymi darčekmi sú
napríklad aj autoškola pre pár alebo zamilovaný zoskok z mosta vo dvojici.
nic nove pod slnkom! budu sa stazovat, ze malo zarabaju a nemaju peniaze ale ked sa jedna o darceky, tak na tie budu vyhadzovat velke peniaze aj ked niekedy to nie je az tak potrebne!
…ved jasne ze ano, nikto ti nemoze zakazat a prikazat kolko smies minut!!..su to tvoje peniaze, ktore si zarobis tak si ich aj min…toto je len prieskum a hovori, ako su Slovaci na tom…nemusite to hned brat vazne…
najviac miniam na Vianočne darčeky pre moju rodinu a hlavne na deti. toho roku dostanu obriu stavebnicu tehličky a už sa tešim, ked sa spolu budeme hrat