Zaludocne vredy

Chcem sa opytat, ake su priznaky zaludocnych vredov, mam obavy kedze som uz par rokov v dost velkom nervovom vypati a pocitujem bolest brucha v hornej casti. Pocula som, ze diagnostikovanie sa robi pomocou hadice zavedenej do traviacej trubice z coho mam dost obavy. Ma s tym niekto skusenosti? Dakujem.

Dá sa prežiť aj tá sonda do žalúdka. Absolvovala som to zopár krát. Chce to len poslúchnuť rady lekára pri tomto vyšetrení.

Jesť po troškách, viac krát za deň. Nie nárazové stravovanie. Ako som spomínala, bez preháňania s korením, horúceho, ľadových nápojov, kávy. Obmedzila som strukoviny na minimum, a aspoň jedno teplé jedlo denne. No a samozrejme nejedávať neskoro večer. Ale pozor, som len človek, ktorý si upravil jedálniček sám. Nie som odborník. Na mne to fungovalo. Preštudovala som nejaké materiálky ohľadom tejto choroby.

Pri zavádzaní hadičky do žalúdka treba hlavne veľa dýchať nosom, veľmi to pomáha a toľko človeka nenapína.

Aj mna trapia zaludocne krce a niekedy dost silne, uz som vyskusala mnoho liekov, ale nic nezabera, momentalne pijem caj na zaludok, ale aj to bez vysledkov. Momentalne som uz rozhodnuta, ze na to vysetrenie pojdem aj ked je urcite dost neprijemne, ale lepsie ako sa trapit dalej. Dufam, ze mi vie poradit niekto, kto na takom vysetreni bol ako ho zvladnut bez problemov.

Ahoj, no prvom rade sa netreba bat. Radsej ist skorej, nez by to malo vypuknut do takeho stadia, ze sa neda uz pomoct, dakedy vobec a je z toho rakovina. Ja us mam vredy vise roka a pol. Ja som si uz na tu hadicku zvykla. Je to trosku neprijemne, ale da sa to vydrzat, treba tam drzat dietu potom. Ono je pravda, ze su obdobia, ze sa to moze aj vatit, ale ak mate dobreho lekara a dodrziavate vsetko, tak ako povie nie je problem s tym. Ja idem zajtra zasa. Netreba sa fakt bat nicoho a chodte.