Závraty

Dobrý deň, mám už sedem rokov problémy zo závratmi a to mám len 25 rokov, prešiel som už všetkými možnými vyšetreniami aj CT aj MR a pod., bol som aj na konzultácii v NZ na klinkike a tam mi vraveli, že to na operáciu nie je, tak už fakt neviem čo si mám o tom myslieť. Je pravda, že mám aj skoliózu aj skyfózu a som aj dosť vysoký, ale to podľa mňa nie je dôvod trápenie. A ešte pri mojej práci pracujem ako šofér.

Ja som mala podobne problemy, vzdy vsak s negativnymi vysetreniami. Nakoniec som sa dostala k dobremu neurologovi a ten moje problemy diagnostikoval ako nedokrvenie mozgu z dovodu vyrastkov na krcnej chrbtici, ktore tlacia na krcnu cievu. Velmi mi pomohol liek Betaserc.

Dobrý deň a prosím Vás ten liek je od neurologa na predpis? A pomáha to?

Ano, Betaserc moze predpisat neurolog alebo ORL lekar.

Mám 56 rokov. Prežil som infarkt a mám napriamenú lordozu, zvýšenú hladinu cukru apod. Závraty som mal už dávno pred infarktom. Som učiteľ a závraty mi spôsobujú zdravotné problémy ale aj spoločenské. Vyskúšal som rôzne prípravky, ale vždy sa po určitom čase vrátia. Skúšam to s červeným vínom. Zdá sa, že pomáha, ale víno predsa nemôžem stále užívať. Čo mám robiť? S úctou, Mgr. Rudolf Demjan, Humenné.

Betaserc je velmi dobry, robim na neurologickom oddeleni a ano, je len predpis od lekara, teda neurologa.

Závrate mám asi 10 rokov, tlačia mi cievy na chrbticu. Užívam Medrin.

Tieto problemy som mavala aj ja, teda este mavam no v mensom rozsahu. Pomohol mi jod organicky viazany v tabletkach, dostat v lekarni. No najprv treba presetrit zrak a sluch, pripadne ine zapalove procesy.

A čo takto reflexná masáž? Neskúšali ste? Mne pomohla.

Vyskúšaj to najjednoduchšie- piť dostatok čistej vody z vodovodu. Každé ráno hneď po prebudení pohár a počas dňa určite každú hodinu. Zakrátko zbadáš zlepšenie a nemusíš hľadať lekárov

Možte mi prosim poradiť dobreho neurologa ktorý mi pomože so zavratmi, ktoré ma trapia už skoro rok dakujem