Tŕpnutie prstov na rukách

Mám tŕpnutie prstov na rukách, čo prechádza do bolesti. Niekedy nemôžem v ruke nič udržať. U lekára mi diagnostikovali niečo také ako je karpálny tunel. Už mi to raz operovali a mám to znovu. Dá sa to liečiť aj inak ako operačne?

Dobrý deň, pokiaľ máte túto diagnózu overenú EMG vyšetrením, liečba je jedine operačná, ja som túto operáciu podstúpila na pravej ruke v chirurgickej ambulancii ruky - MANUSMED s.r.o. v Prievidzi a teraz na jar sa chystám aj na operáciu ľavej ruky, mám sa veľmi dobre. www.manusmed.zzz.sk

Asi 3 tyzdne mam problem s lavou rukou. Na styroch prstoch citim trpnutie. Som lavak a pracujem ako pieskovac - tazka fyz. praca. Myslim si, ze to bude nejaky zapal. Poradte mi, ci na to nie su nejake masticky, nenavstevujem casto lekara.

Ahoj, ak Ti nie je lepsie, navstiv lekara, moze to byt krcna chrbtica. Aj mne najprv trpli, potom mi na 3 mesiace, kym liecba nezabrala 3 prsty ochrnuli, sprevadzane neznesitelnymi bolestami a celej lavej ruky.

Trpnutie prstov na ruke moze zapricinit aj skracovanie sa sliach v tele, napr. hrbatenim sa, malom pohybu, neustalym statim na jednej strane pri praci, plochymi nohami, atd. Vznika karpalny tunel na zapasti a trpnu vacsinou prsty prostrednik, prstenik a malicek. A masaze samozrejme treba absolvovat 10 a viackrat